Trening personalny

Wrzesień 13th, 2015 -- Opublikowano w zdrowy tryb życia | Brak komentarzy »

Skłonność do samo destrukcji zdaje się być wpisana w życie dzisiejszych ludzi. Z jednej strony chcemy żyć zdrowo i zachować ciało w dobrej kondycji przez długi czas, a z drugiej zupełnie nie zwracamy na nie uwagi. Pożeramy ogromne ilości zieleniny, a zaraz potem wychodzimy na papierosa. Rezygnujemy z soków, pijąc wodę przez cały tydzień, po to żeby w weekend wypić hektolitry piwa. Chcemy by nasz organizm funkcjonował prawidłowo, a faszerujemy go lekami przeciwbólowymi, hormonami i innymi tabletkami, w których mieści się dosłownie wszystko. Powinniśmy zdać sobie sprawę z tego, że nie tylko zanieczyszczone, miejskie powietrze źle wpływa na nasz organizm, ale ta

Domowe przetwory

Wrzesień 13th, 2015 -- Opublikowano w zdrowy tryb życia | Brak komentarzy »

Moda na zdrowie trwa od dłuższego czasu. Niestety czasem można odnieść wrażenie, że telewizja śniadaniowa i artykuły znalezione w rozmaitych miejscach wymagają od nas podporządkowania życia ćwiczeniom i diecie. Nie dajmy się zwariować. Jeśli nie uprawiamy sportu wyczynowo, to ważenie każdego spożytego produktu i obliczanie spożytych węglowodanów, tłuszczów i białek jest zupełnie zbędne. Jeśli bardzo nie chce nam się zrobić dzisiejszej przebieżki albo pogoda nie sprzyja wychodzeniu na zewnątrz to możemy raz odpuścić. Nikt z nas nie jest doskonały, a zmiany w życiu w postaci zdrowszego egzystowania nie powinny stać się dla nas klatką, a wyzwoleniem. Mamy

Trenuj w grupie

Wrzesień 13th, 2015 -- Opublikowano w trening | Brak komentarzy »

Wielokrotnie widzieliśmy grupy kolarzy czy biegaczy, którzy przejeżdżali wspólnie daną trasę. Równie często można spotkać się z dwoma koleżankami, które postanowiły chodzić razem na fitness. Dlaczego ludzie lubią robić coś wspólnie i dlaczego trening w grupie jest efektywniejszy? Oczywiście ważną rzeczą jest fakt, że mamy towarzystwo i nie będziemy się czuć samotni, ale nie tylko. Wspólny wysiłek zacieśnia więzi i daje obu stronom naprawdę wiele. W końcu gdy ćwiczymy razem nikt nie chce odpaść pierwszy, pokazać swojej słabości, tak więc staramy z siebie wykrzesać jak najwięcej. Zazwyczaj w przypadku samotnych treningów odpuszczamy w momencie, w któ