Leki na cukrzycę

Wrzesień 13th, 2015 -- Opublikowano w zdrowy tryb życia | Brak komentarzy »

Uważamy na spożywane antybiotyki, bo w telewizji mówią, że szkodzą zdrowiu. Ograniczamy spożycie soli i cukru, bo to biała śmierć. Udajemy dbających o zdrowie, a następnie pędzimy do apteki po siatkę leków przeciwbólowych, drugą wypełnioną suplementami diety, a do tego dorzucamy leki będące na promocji. Niektórym z nas wydaje się, że te wydawane bez recepty nie stanowią zagrożenia dla zdrowia. Zajadamy się tabletkami przeciwbólowymi bardzo często, nie zdając sobie sprawy z tego, że ich systematyczne stosowanie wpływa niekorzystnie na organizm, a w niektórych przypadkach może prowadzić do uzależnienia. Rezygnujemy z urozmaiconej diety, myśląc, że suplemen

Zdrowe tłuszcze

Wrzesień 13th, 2015 -- Opublikowano w kuchnia | Brak komentarzy »

Utarło się, że tłuszcz w kuchni nie jest rzeczą przydatną i należy go unikać. Moda na zdrowe żywienie popycha nas do wyboru naczyń, które nadają się do smażenia bez tłuszczu. Wszystko wydaje się być w porządku, ale zapominamy, że tłuszcz w gotowani pełni dość ważną rolę. Pomijając fakt, że bez masła czy zasmażki ciężko wyobrazić sobie niektóre potrawy możemy stwierdzić, że do innych rzeczy jest zbędny. Nic bardziej mylnego. To tłuszcz pozwala na łączenie i mieszanie się smaków i aromatów. Nie bez przyczyny jest dodawany do wielu dań. Oczywiście potrawy, które go nie posiadają nie są wcale złe i mogą z powodzeniem konkurować z mniej zdrowymi

Rozciąganie

Wrzesień 13th, 2015 -- Opublikowano w trening | Brak komentarzy »

W artykułach i poradach dotyczących ćwiczeń rozciąganie stanowi jedną z ważniejszych pozycji. Dokładne opisy, które wyjaśnią nam dlaczego jest ono tak ważne dla mięśni możemy znaleźć niemal wszędzie, ale czy jest ono zawsze potrzebne i czy zawsze jest bezpieczne? Jak wszystko może stanowić zagrożenie dla naszego zdrowia. Rozciąganie jest bardzo istotnym elementem w szczególności po wysiłku, także tym, którego zadaniem jest budowanie mięśni danej partii. Pozwoli nam to uniknąć przykurczów i specyficznego wyglądu kończyn. Niektórzy proponują tę czynność także przez wykonywaniem ćwiczeń. Tu kwestia jest dość sporna bowiem nie zaleca się nadmiernego ro